Ben jij die ultieme serviceverlener?

 

Als servicedesk consultant geef je ondersteuning aan de gebruikers van onze winkelsoftware. Je lost functionele vragen op. Je detecteert mogelijke software problemen en stuurt deze door naar je collega's. Het kan ook voorkomen dat je ondersteuning op locatie bij de klant geeft.

 

Je krijgt ruimte om je te ontwikkelen en veel te leren, een coach die je begeleidt in je ontwikkeling. En natuurlijk doorgroeimogelijkheden. De vervolgstap in je carrière kan zijn dat je als implementatieconsultant de implementatie verzorgt en opleiding geeft. Of dat je als software developer aan de slag gaat waarbij je met behulp van moderne techniek de bedrijfsprocessen van de klant optimaliseert.

 

Spreekt dit alles je aan? Heb je zin om jouw servicegerichtheid  te vertalen in dienstverlening voor Nederlands’ grootste retailers?

 

Als je denkt in dit profiel te passen, willen we je heel graag spreken.

In een eerste kennismaking stellen we je graag onze bedrijfscultuur, onze ICT-oplossingen en onze marktbenadering voor.

 

Wij vinden onze ideale kandidaat het liefst zelf, dus geen acquisitie graag.

Nadenken over je wensen en je dromen

WIE JE BENT.WAT JE KAN.WAT JE WIL.

Privacy & Cookie Verklaring